موج انقلاب اسلامی با بیداری اسلامی به شكوفایی رسید
نوشته شده توسط : swot

'محمد باقر خرم شاد' روز شنبه در جمع راهپیمایان یوم الله 22 بهمن ماه در زاهدان افزود: در موج اول انقلاب های اسلامی در زمان حكام قاجار، سید جمال الدین اسدآبادی از دولت حاكم خواست هشت اصل را در كشور كه مبتنی بر مبارزه با استبداد با تكیه بر توده های مردم، آشنایی كامل ملت با علوم و فنون، ایمان كامل به اسلام، مبارزه با همه استعمارهای خارجی، ضرورت اتحاد جهان اسلام، مبارزه در راه خدا تا مرز شهادت، مبارزه با خودباختگی در برابر غرب، را برقرار كند.

وی ادامه داد: بخشی از اصول هشت گانه سید جمال الدین اسدآبادی امروز در ایران اسلامی محقق شده و كشور در جهان با اتكا به توانمندی های خود به پیشرفت قابل ملاحظه ای در علوم و فنون مختلف دست یافته است.

خرم شاد گفت: امروز استكبار از ملت ایران خشمگین است زیرا این كشور پرچم دار اتحاد و جهاد در جهان به رهبری بزرگ مجاهد جهان اسلام است.

وی با بیان اینكه انقلاب اسلامی مولد تفكر اسلامی است، گفت: 22 بهمن ماه 1357 دو دستاورد بزرگ را برای جهان اسلام به ارمغان آورد كه ارایه الگوی انقلاب براساس اسلام و الگوی حكومتی براساس موازین اسلامی بود.

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: در بهمن 57 این سوال مطرح شد كه انقلاب اسلامی بعدی در كدام كشور است و امروز موج انقلاب اسلامی، 'بیداری اسلامی' است كه 33 سال قبل آن را پیش بینی كردند.

خرم شاد گفت: امروز بیداری اسلامی راه بیدارگرانی همچون سید جمال الدین اسدآبادی، شیخ فضل الله نوری، محمد قادر صدر، امام موسی صدر، امام خمینی، نواب صفوی و آیت الله خامنه ای را ادامه می دهند و رهبران بیدارگر دیگری اكنون سردمداران این انقلاب ها هستند.

وی گفت: كارشناسان اذعان دارند كه انقلاب های ناشی از بیداری اسلامی در مصر، تونس، لیبی، بحرین و سایر كشورها به هیچ یك از انقلاب های لیبرالی فرانسه، انقلاب ماركسیستی روسیه یا انقلاب های رنگین گرجستان و اوكراین شبیه نیستند.

خرمشاد گفت: بی تردید انقلاب های بیداری اسلامی امروز الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: كشورهایی كه انقلابیون در آنها شعارهای ضدصهیونیستی می دهند، بی شك بدنبال حكومت های لیبرالیستی یا ناسیونالیستی نیستند بلكه تنها هدفشان برقراری استقرار حكومتی مبتنی بر اسلام خواهی است .

وی افزود: جهان اسلام امروز در تلاطم است و دولت های لیبرال سرمایه داری گرفتار بحران اقتصادی و اجتماعی شده اند و در این برهه از زمان تنها وحدت امت اسلامی می تواند رمز موفقیت نسل جدید انقلاب های اسلامی در جهان باشد.

ك/2 7315 / 653 /





:: برچسب‌ها: بریتانیا , دوچرخه , آسمان ,
:: بازدید از این مطلب : 490
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: